piątek, 24 kwietnia 2009

Wyróżnienie



Parę dni temu mój blog został wyróżniony przez Margo. Bardzo Ci dziękuję. Teraz moja kolej na wyróżnienie ośmiu najbardziej interesujących blogów, trudne zadanie, bo większość które czytam są świetne. Jednak dokonać wyboru muszę:



  1. Nagroda wraca jak bumerang do Margo za całokształt

  2. Dla Legniczanki-Athiny za cięty język i świetne opisy rzeczywistości

  3. Dla Yin i Yang za odwagę podążania za marzeniami

  4. Dla Latarenki za piękne zdjęcia i fajne konkursy

  5. Dla Murachy za kreatywne skojarzenia

  6. Dla BlueGirl za kreatywne podejście do codzienności

  7. Dla Jazzowej za świetne piosenki

  8. Dla Emmy za przepiękną poezję i zdjęcia

Dziękuję Wam za wspaniałe blogi i wszystkim Nam życzę dalszej inspiracji do następnych równie godnych uwagi wpisów.

10 komentarzy:

murach pisze...

Moniko - dziękuję. Buziak. :)

Margo pisze...

Monik, jak bumerang będziemy do siebie rzucać nagrodami :* dziękuję

Napij się wieczorkiem winka, wzniosę Vivat z myślą o Tobie :)


Buziolki i uśmiechu

Monika pisze...

Margo masz to u mnie jak w banku.pozdrawiam

Emma pisze...

Moniko!
dziękuję serdecznie! sprawdziłam na wszelki wypadek czy o mnie chodzi :-)

dzięki jeszcze raz - to bardzo miłe!

athina pisze...

Ojacie, Moniko, zastygłam i fajka zwisa przyklejona do dolnego usta. Dzieki:)))) Idę poczytać ręsztę wyróżnionych.

Beata pisze...

Gratulacje!!!!!!!!!!!!!

Yin pisze...

Dzięki w moim i Yanga imieniu. Jak się zbudzi (wrócił właśnie z Patras), to sam podziękuje. I do zobaczenia wkrótce.

Dobrawka pisze...

Witam Cię serdecznie w mojej Francji, bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz :) Grecja musi być piękna, z przyjemnością obejrzę ja Twoimi oczami. Pozdrawiam!

BlueGirl pisze...

dziękuję :* :)
bardzo mi miło :)

Anonimowy pisze...

Cześć wszystkim z tej strony!
Cieszę się mogąc was spotkać!
Postaram się udzielać :)
Na razie!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]